Friday, October 16, 2009

fuh,


dear diary


semalam aku mimpi , ya allah. takut kot. ada dua org lelaki nak TUT TUT dgn aku tapi aku tak nak. dlm mimpi uh nasib baik syam, jaja & mira ada. sumpah takut. yang paling best aku smpt tendang die punya TUT TUT sblm aku terjaga. dia senak. sumpah takut gila. aku terjaga lbh kurang kul 5am. menangis kot. haish, jgn lah berlaku dlm alam sbnr. adakah mlm smlm aku tak solat isyak, aku dapat mimpi buruk? uhuhuh, takut!!sara, it's just a dream ryte? chill

*******************************************************************

today tak sekolah, esok deepavali syeera, jaja, tika, ad, syam, sume pgi batu cave. joke*
haha. hari ni aku gila rajin study, hahaha. letih sial. then bila ibu bagi break aku baca new moon. penat, FUH
tak pe sara, tahun dpn kan kau nak 8A? no pain , no gain. betul kan?
oh btw, mlm smlm aku tgk ada satu msg by Anonymous. so aku call org tuh nak tny siapa. suara cam serious gile
and then aku text die, tanya die sape. tgk2 emon, die kata jibu bagi num aku kat die. text dgn die lama gak kot. then amik adik aku dr umah kwn dia ada party. lama kot. kul 11 baru balik. my dad sound die cos tak angat phone. padan muka kau aizat!
hmm, i have nothing else i can say. toodles :)

No comments:

Post a Comment

Akhirah

My photo
Malaysia
Sarah, 15, Nerd